Maili ben de pm alabilir miyim acaba...

Bir de nasıl adsensedeki tık ile gerçeğini karşılaştırıyorsunuz bunu tam olarak anlayamadım eğer yolunu basitçe açıklarsanız sevinirim.

Teşekkürler.