Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://1112211.com/2?a=330 Çok mantıklı değil. Çünkü aylık telsiz kullanım ücreti kesilmiş olabilir.

Ayrıca hikayede ki o memento video sitesi değil, onun filmle bağlantısı kurulmuş.


İşten çıkarken adama ingilizce .. günü yağ olayı gibi çözülemez
telsiz ücreti aylık 2-3tl arası diye biliyorum(8 aydır kontör yükelemdim )
yani 1tl kesmesi imkansız

garip bi site ben yaklaşık 3 gündür takip ediyorum