Sen o aracın şoför koltuğuna oturduğun anda bütün sorumluluk sürücü kursu adına hocana aittir. Seni trafiğe çıkardığı anda allah korusun ciddi bir kaza da yapabilirsin. Burada sorumlu ve suçlu kişi hocadır sen değil. Çünkü sen eğitim amaçlı gidiyorsun ve her türlü sonucun olabileceği bir durum bu. Aracı sürücü kursu kasko ile yaptırabilir.
Hasara gelecek olursak içeri göçen kısmı vakumla çekeceklerdir. Büyük ihtimalle de o bölgenin boyası çatlayacaktır. Local boya ile hallederler. Çünkü gördüğüm kadarıyla ezilen kısım tambonda değil ana gövde üzerinde ve parça aracın ön tarafına kadar uzuyor. Aksi taktirde her tarafını boyamak zorunda kalıyorlar. Tahmini masrafı 100 TL felan tutar. Söyle abartmasınlar