MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lenovanın iyi olduğunu duydum bu işte


Kafka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lenova iyi hocam. Kullanan arkadaşım var. Tavsiye ederim. Şimdiden hayırlı olsun.
Cok tesekkur ederim. Bu arada pcye gecince r10+ verecegim.

Mobil cihazimdan gonderildi.