Yapmayın hocam; ellerine ulaştığında zaten görebilecekler gönderdiğiniz tarihi.
Bir kere bir arkadaşıma yaptım, bin pişman oldum az daha üzerimize bir dava açılıyordu; bizi kazıklamışlardı bizde paramızı almak için bir belge düzenledik küçük bir hatadan dolayı anladı adam allahtan ismimizi cismimizi bilmiyordu uzaklaştık oradan 1000 liramız gitti.