O ceza kalkalı baya oldu. Ardından ben de arabama film çektirdim. Hiç bir zaman polis siyah cam nedeniyle durdurmadı veya durdurduğunda siyah cam var demedi. Fakat ön cama yaptırmayın. Bazı apaçiler ön camada yaptırıyor ona ceza yazılırsa ztn bişey diyemezsiniz. Aşağıdaki gibi: