Merhabalar
2 ay önce şu reklam yerleşimini kullanıyordum ancak adsenseden şu uyarı geldi
Alıntı
DÜZEN YANLIŞLIKLA TIKLAMA YAPILMASINA YOL AÇIYOR: Yayıncıların, kullanıcıları Google reklamlarını tıklamaya teşvik etmesine hiçbir şekilde izin verilmemektedir. Bu, reklamların flash oyunlarının veya gezinme çubuklarının yakınına yerleştirilmesi veya reklamların ve site bağlantılarının birbirine aşırı yakın bir şekilde yerleştirilmesi gibi, yanlışlıkla tıklama yapılmasını teşvik edebilecek her türlü uygulamayı içerir.
Şimdi ben sol reklamı kaldırsam ve
Bu şekilde yapsam sıkıntı olurmu sonuçta oyun oynama yerine yakın değil araya benzer oyun sutunu giriyor