Yanlış anlamayın fakat türkçe kullanımını desteklemek varken konunun neredeyse tamamını ingilizce yazmak biraz kötü olmuş. Konuya iyi derecede ingilizce bilenler başvurabilir yazsaydınız yeterli olurdu.