beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tercih sırasını dikkate almışlardır sistemin içinden o zaman cıkılmıyor
senin 80 puanla 20. tercihini
başkası 70 puanla 1. tercih yaparsa o atanıyor
Bu konuyu zamanında araştırmıştım, yok öyle bir mantık dediler hocam.
Tercih sırasının önemi yok, önemli olan puanlama dediler.

Ama arkadaşın dediğine göre sizin söyleminiz geçerli.