Şöyle bir durum var siz BAYBURT ÜNİVERSİTESİni atıyorum 10. sıraya yazmışsınızdır, oraya 76 puanla yerleşen adam ilk sıraya yazmıştır. Onunla alakalı bir durum.
2012 Yılı Üniv. Ek yerleştirmede yaşadım bunu. Yerleştiğim bölüm %25 bursluydu 3. sıradaki tercihimdi. Sınıftaki kişilerin puanlarını sordum %25 bursu alamayan bi arkadaşımın puanı daha yüksekti. Yani ben ilk buraya tercih ettiğim için ösym ilk beni gönderdide oraya.
Sizinde öyle bir durum büyük ihtimal