Galiba r10'da en çok çalışan sensin. Bugün ticaret konularından pm istiyorsun.
Ben ticaret yapıyorum. İşime gelen ticari anlamda bana fayda sağlayacak herşeyi alır satarım. Bu herşey olabilir twitter olur, facebook sayfası olur, site olur, link olur, link satışı olur. Bugün değil mevcut cevaplarıma bakarsan sürekli ticaret bölümlerinde aktifimdir.
Bak istersen elimdeki mevcut twitter ve facebook sayfalarına. 3-4 milyon civarında aktif facebook sayfam var. Bir kaç gündür bu tarz mesajlar alıyorum herkesten pm istiyorsun vs diye, dediğim gibi ticari niteliği olan bana kazandırabilecek herşeye talibim alırım satarım.
Twitter;
http://prntscr.com/3zktax
Facebook 1;
http://prntscr.com/3zktfe
Facebook 2;
http://prntscr.com/3zkthk https://twitter.com/BenKocBurcu https://twitter.com/BenBogaBurcu https://twitter.com/BenikizlerBurcu https://twitter.com/BenYengecBurcu https://twitter.com/BenAslanBurcuu https://twitter.com/BenBasakBurcu https://twitter.com/BenTeraziBurcu https://twitter.com/BenAkrepBurcu https://twitter.com/BenYayBurcu https://twitter.com/BenOglakBurcu https://twitter.com/BenKovaBurcu https://twitter.com/BenBalikBurcu