Hocam bana göre herkes grafiker olamaz.
Bence gerçek bir grafikerin hayal gücü müthiş derecede olmalı. Bu işi yapan kişilerin hayal gücü üst düzey ise tutunabilir bu sektörde.
Öyle değilseniz bence kendinizi yormayın kodlamaya yönelin.
Düşünün bir E'yi böyle çizmek var. Birde böyle çizmek var. Hayal gücü çok önemli bu meslekte.
Hayal gücüme güveniyorum derseniz size tavsiyem öncelikle videolu dersleri izleyin.
Fakat, " nasıl yağmur efekti verilir? " tarzı videolar değil de daha çok şu tarz videolar izleyin;
Böyle bir tasarımı nasıl yaparım diye merak edin.
Tamamiyle başmadan önce araç çubuğunu ve üst menülerin ne işe yaradığını öğrenin.
Ardından bu işleri kavradıktan sonra var olan tasarımları yapmayı deneyin. Böyle pratik yaparak kendinizi geliştirebilirsiniz.