Konu
Sütun çoğalttım, kod artık çalışmıyor.
05-07-2014, 01:41:46
#15
burakolcay
Anladığım kadarıyla bağlan fonksiyonunu uzak dosyadan çağırma direk içine entegre et çalışır hale gelebilir.