Konu
Donanım Haber Eleman arıyor.NET (C#, ASP.NET),
04-07-2014, 16:38:47
#20
xFactoria
İngilizce bilen arıyosan oraya yazacaksın ingilizce şarttır diye.Yabancı adamların Türk forumunda işi yok zaten.