Denemesi beleş , buyrun avea hattınızdan 0850 arkadaşın verdiği numaraya 3000-4000 sms atın.
Aradan 10-15 gün sonra şebeke çekmez olacaktır. Sonrası sözleşmenizin iptal edildiğini numaranın kullanılmayacağını söylerler.
Saygılar.
Ben de bu bilgiyi ilk defa duydum. Gerçi cep telefonu operatörleri son dönemlerde öyle ticari politikalar izlemeye başladılar ki, ne duysak inanacak hale geldik. Konu ile ilgili bir bilgi alırsam ben de paylaşırım. Şu an görünen herhangi bir resmi açıklama bilmiyorum.
Belgelerini ulaştıran arkadaşların numaraları kullanıma açılmıştır.
Ayrıca numarası tahsis edilen ve API talebinde bulunan arkadaşların belgelerini mail yolu ile ulaştırması durumunda, numaraları kullanıma açılacaktır.
İyi kullanımlar dilerim.