bilmiyorum valla ben öyle ilk açılan sayfada girdim öyle 2-3 tanesine baktım aynı. Diğerlerine bakmak istemedim.
Neyse tamam Sorun değil benim açımdan problem yok durum öyleyse.
Bu arada sizde kusura bakmayın bir anlık sinirle yazdım. bi site için bir birimizin kalbini kırmaya değmez.
Anlayışınız için teşekkür ederim. Dediğim gibi emek hırsızlığı yapmak istemem.