Arkadaşlar 3 gün önce adsenseye başvurmuştum, cevap felan gelmedi adsenseden , adsenseye giriş yaptığımda aşşağıdaki ekran karşıma geliyor. Abana adsense ilk onayı almış olabilir miyim ? Bide cevap ne zaman gelir acaba ?