Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstemeyen çıkmayacaktır herhalde, bir test ortamı oluşturup belli sayıda pilot referans müşteri seçilip izlenimler paylaşılsa daha sağlıklı bir süreç olur. ''Böyle bir hizmet istermiydiniz'' şeklindeki konular zaman kaybıdır.
Görüşünüz için teşekkür ederim. Patent,arge vs işlemler bittikten sonra pilot olarak kullanmaya başlayacağız. Kurumsal olarak firmalarla görüşüyoruz fakat ben bireysel anlamda kullanırmıydınız konusunu merak ettim fizibilite raporu bireyselleri kapsamıyordu o yüzden