güzelim cihaz atılır mı hiç
Merhabalar,
Tarafımıza ait elimizde şu anda kullanılmayan
Citrix Netscaler 10010 2U Access Gateway marka cihazımızı satmak durumundayız. Cihazın layer7 routing, load balancer başta olmak üzere birçok özelliği bulunmaktadır. Şu anda tüm fonksiyonları çalışır durumdadır, herhangi bir problemi bulunmamaktadır.
Cihazın üzerinde, maliyetinden dahi pahalı olan Enterprise Lisans yüklü durumdadır.
Cihaz verimerkezinde kullanılmış olup, sıfıra yakın temizliktedir. Resimleri eklenmiştir.
Fiyat:
4500 TL olarak belirlenmiştir. Fiyat sondur fakat ödeme planı konusunda yardımcı olabiliriz.
Satın almak isteyenler tarafımıza aşağıdaki mail adresinden veya kişisel telefon numarasından ulaşabilirler, ek olarak özel mesaj ile de ulaşabilirsiniz:
Resimler:
http://i.imgur.com/DRm4ELJ.jpg http://i.imgur.com/5oqITnE.jpg
İletişim;
bilgi@onurbilisim.com.tr
0541 623 30 06