Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok be hocam ne façası. Ayağımı yerden kessin yeter. Ama işte Kayseri toplumu şahini görünce bi geri adım atıyor façalı, façasız vs. fark etmiyor gibi pek. Şahinle bi restoranstın önüne dursam mesela nasıl bakarlar bilemiyorum.
Reno 9 tavsiye ederim bütçeniz şahine yetiyorsa Reno gelir o paraya hem yakıt az hemde parçası bedava denecek kadar ucuz.