
Yok be hocam ne façası. Ayağımı yerden kessin yeter. Ama işte Kayseri toplumu şahini görünce bi geri adım atıyor façalı, façasız vs. fark etmiyor gibi pek. Şahinle bi restoranstın önüne dursam mesela nasıl bakarlar bilemiyorum.
O restoranttakilerin sorunu neden bu kadar takılıyorsun ? Hayatı kendin için yaşayacaksın ve o araba senin ayağını yerden kesecek. Temiz modifiyesiz olmasının önemi yok önemli olan senin nasıl kullanacağın. Bugün BMW sürenede küfrediyor insanlar.