herkesin içinde bir tofAŞK vardır kimse kimseyi kandırmasın burada (: ben 1 sene modifiyelisine bindim kimSe arkamadan serseri demedi Ses sistemi abart herşeyi vardı ama içinde ben vardım adam qibi qidip adam gibi geliyordum sadece kendi zevkime gor dizmiştim hepsi bu.
Gordugum kadarı ile sende Sadece binmek için alacaksın bence aL bahsettigin aracın degişeni yok sanırım yada boyası boyle orjinal araç almak diger alacagın araçlardan daha iyidir Ufak bir Jant atarsın arabayı düşürmessen hiç kimSe laf etmez arkadaşımö hatta goze daha hoş gelir şahine biniyor ama adam gibi biniriyor (; . TofAŞK türkün ferarisi kimSe inkar etmesin bence.