Merhabalar, artık altıma bir araba alayım diyorum. Aklımda şahin var ama Kayseride yaşıyorum ortalık Arsız Belayı son ses açıp gezen şahincilerle dolu. Onun için toplum tarafından nasıl görülürüm diye endişeleniyorum.

Ne önerirsiniz?