Konu
İkinci Öğretim Okumak
02-07-2014, 20:42:27
#9
Sathko
Üyeliği durduruldu
Bende okudum İ.Ö. sadece şunu söylüyorum. Sevdiğin bölümse tamam oku kardeşim, sıkıntısı vs. her şey aşılır. Ama sevmediğin puanım yetiyor vs. diye yazmamanı öneririm. Pişman olabilirsin.