Konu
İkinci Öğretim Okumak
02-07-2014, 19:59:47
#1
MertBalci
Merhabalar ikinci öğretim puanları biraz daha az tercihte yazmayı düşünüyorum sizce iyi mi? Avantajlarını ve kötü yanlarını yazarsanız sevinirim.