İlahiyat okuması kesinlikle zor bir bölüm, imam hatipten gelmeyenler özellikle çok zorlanırlar lakin iş olanağı daha yüksek olabilir imamlık veya din kültürü öğretmenliği formasyon veriyorlarsa mümkün olabilir ve iş olanıkları sınıf öğretmenliğine göre daha fazla bence. Sınıf öğretmenliğini seçersende kpss'ye çok ağırlık vermen gerekecek. Bunları göz önüne alarak seçim yapman gerekli, matematiğin yoksa mühendisliklerde zorlanacağın kısmını da doğru düşünmüşsün bence.