Arkadaşlar Öncelikle merhaba bir sorunum var ve bunu sizinle paylaşmak istedim lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin..
Sorunum Ygs.Lys Kazandım Fakat nereye gideceğimi kararlaştıramadım
lys sınavlarının 4 ünede girdim sağlam atmışım sayısaldan bazı müh.ler geliyor fakat matematiğim yok ve mühendislik düşünmüyorum ygs 4 puanım 379 (24bindeyim) kafamda ilahiyat vardı fakat lys den şimdi Trakya,18Mart,Pamukkale,bayburt,erzincan felan geliyor sınıf öğretmenliği ile ilahiyat arasında git gel yaşıyorum sizce ne yapmalıyım ve neden ?