Godaddy de artık yenileme kodu dönemi bitti heralde, taşıma zamanı geldi yada yüksek ücretten yenileme.
Aslında yaptıkları çok zekice. 1 dolara kaydediyorsun yenilemeye gelince istiyor 20 doları 2 senenin parasını çıkarıyor
Merhaba,
Saatlerdir arıyorum 1 tane bile .com domain yenileme promosyonu bulamadım. Sorun bende mi yoksa GoDaddy'de mi?