ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üç farklı üniversite üç farklı bölüm. Sen önce ne olmak istiyoruma karar ver. Gerisi kolay. İşini sevemedikten sonra değil GS Harvard bile bitirsen boş.
yorumunuz için teşekkür ederim

zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
size göre demiyorum bence seçmiş olduğunuz bölümlerin 3 üde değil odtü de iyi bir mühendislik okunsa olay tamamdır..
hocam bölümüm tm, mühendislikler ise mfden alıyor