adsense iyidir,ünlem sorunu filan yoksa hiç bulaşma partnerlere.ayrıca para kazanması aktif olmayanı istemez partnerler.ben de dahil bikaç kişinin yaşadıgı bi sorun var hatta bunla ilgili.partnere katılmadan önce para kazanmayı açmamışız,partnere katıldıkdan sonra da açmak istesekde açamıyoruz

ama tam aksine,partnerler para kazanmasının açık olmasını şart koşarlar.