17 günlük üyelik r10 u anlamaya yetmemiş olabilir ama o tarz rakip çökertme işleri bu foruma uygun işler değil..
Hele sahte telif hiç değil!!

senin katagorini ve spam yapıp yapmadıgını bilmiyorum. sahte telif at demedim ki. adam senin videoları spam yapıosa atarsın .
ben videolarımın başına belli bi nick girerim mesela. bazen arama yapıp bi bakıyom videom başka kanalda telifimi atıyom ve kabul ediyolar.
orjinal kendi kanalın varsa,spam yapmıyorusa telif atmak sennde hakkın . ha spam yapıosan spamla telif at demem diyemem..