Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim. Benim düşüncem kadina,cocuğa, hayvanlara yapılan şiddeti anlatan bir site düşünüyorum. Aslında bu site çok hoşuma gitti ama daha farklı bir site olmalı,
http://www.siddethikayeleri.com/
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:46:43 -->-> Daha önceki mesaj 19:44:25 --
Merhaba bugün buna benzer bir site gördüm. Sizin verdiğiniz site gerçekten çok iyi ama bunun alt yapısı nedir?
Böyle bir site yaptırmanın maliyeti ne olur?
Yardımcı Olduysa Ver Bir R10+