Eğitim görevin devam ettiği sürece, sgk'ya öğrenci belgeni götürüp durumu bildireceksin. Eğitim görevin devam etmediği sürece gss'ye sende merhaba demiş olacaksın. Şu boşlukta geçen 3 ay için ne yapılabilir o konuda bilgim yok kardeşim.