Hastaneye kendim için sadece annem beni doğururken gittim bir kere bile hastalık geçirmedim. Grip gibi hastalıkları bile 6 senede falan bi kere zar zor olurum. En son öksürduğumde 8 yaşında falandim galiba. Turp gibi olmak dedikleri tabirin canlı kanıtı olabilirim.