Hastaneye gittik sgk'nız felan yok dedi muayane ücreti ödedik ama birşey sormak istiyorum ben artık babamın sigortasından yararlanamıyacağım dimi? Çalışmıyorum ve üniversiteye hazırlık yapıyorum.. Ne olcak ve ne yapmalıyım sizce?? Okulumda bitti mezun oldum..