WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


iyimiş

Yanlız bunun için sabit bir konu var zaten karikatürlerinizi oraya koyarsanız daha güzel olur..

https://www.r10.net/geyik-resimler-am...ur-topigi.html