Temayı çaldıran siz gözüküyorsunuz.
Düzenli olarak çalıntı tema kontrolü yapıyoruz, ancak bu kişiye rastlamadık bugüne kadar.
Kişiyi sunucularınıza sızıp temayı çalmak ve mağdur etmek sebebiyle dava edebilirsiniz.
Tema hırsızlığı ile alakalı ayrıca işlem yürüteceğiz.
WHMCSTR & WHMCSX Yönetimi Adına
Bilmem farkındamısın tema html olarak kopyalanmış buna çözüm yok bizlik bir sorunda değil tema sizin malınız bunlar yarın sizin temayı satışa cıkartınca o zamanda fox verdimi diyeceksiniz emek hırsızlığı var
Adamlar işli meslek haline getirmiş
[/COLOR]
https://www.r10.net/sikayetim-var/126...ik-vakasi.html https://www.r10.net/hosting-sikayetle...-iliskisi.html 
[/QUOTE]