MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayni sekilde banada gerekiyor turkcell vinn kullandim gecen yaz. Ama isparta'nin daglarinda cekmedi

Bu sene ne yapicam bilmiyorum

Telefonun netini paylasmak mantikli olurmu?
ispartada vodafone iyi çekiyor diye biliyordum