MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayni sekilde banada gerekiyor turkcell vinn kullandim gecen yaz. Ama isparta'nin daglarinda cekmedi

Bu sene ne yapicam bilmiyorum

Telefonun netini paylasmak mantikli olurmu?
Hocam mobil modem dışında pek bir seçeneğin kalmıyor gibi görünüyor.