kemerburgaz'da kuzenim hukuk okuyor. Yeni üniversite olduğundan mıdır bilmiyorum ama aşırı zorluyorlar ve sınıflarda bırakıyorlar. Kuzenim aptal filan değil zeki biri olmasına rağmen hazırlığı 2 sene okudu. Yeditepe sistemi daha ıyı oturmus bir üniversite
Teşekkür ederim bilgilendirme için hocam bakalım yeditepe daha iyi gözüküyor