azizarslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir şey soracağım arkadaşlar, benim MF-4 puanım neden yazmıyor?

http://cl.ly/image/0Y0Q3G1A163T
hocam fen e girdigin halde yazmıyorsa kagıdı yanlıs kodlamıssındır