arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçime su serptin hocam. İstanbul içinde yazamam diye çok korktum. Ama seneye bir daha girmek şart oldu kesinlikle bu kadar kötü beklemiyordum.
Bence yazma çalış kardeşim. Çok daha iyisini yapabilirsin