xChernobilx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam şu son zamanlarda okuduğum en faydalı paylaşımları yapmışsın iki yazındada Ramazan giriyor ama ramazandan sonra artık başlıyım diyorum bilemedim ne düşünüyorsun oruç falanda var sonuçta?
Ayrıca bir blogun yada bu tür programları paylaştığın bir yer varmı hocam daha çok şey öğrenebileceğimiz
Estafrullah, yok ama burdan yazarım, evet oruç ile zor olur, bu işin 3 ayağı var.

1. Spor
2. uyku ve dinlenme
3. beslenme

Mübarek ayda uyku ve beslenme konuları zor olur, ramazan sonunda başlaman daha iyi olur kardeşim.

Faydalı olabildiğime sevindim.