"Reklam Reklam Reklam" diye yazanlar rahatladınız mı? Aradığınız beğenileri aldınız mı? Şimdi konudan çıkın kirlilik yapmayın.

Adam konu açmış zahmet etmiş, emek harcamış reklam yazıyorsunuz. Bu mu forum terbiyesi ahlakı?