O kutu olayı çocuk ağırlıklı yerse olur. Gidipte koca adamlara bozuk para atın açılır, süreniz bitince kapanır dersen kapıdan geri dönerler. Hem o kutununda yaklaşık 150-200 arası maliyeti var.
Bunlardanda önce bu işte önce ruhsatı halletmen gerekir. Öyle hadi diyince açamazsın. Epey bir prosedürü var. Geçmiş mesajlarıma bakarsan pek çok kere yazdım.
Ruhsattan sonra makina kaygısına düşersin.