http://www.ereyon.com.tr/kategori/sa...MOSS&fkey=3524 gözatmanızı tavsiye ederim.Gerçekten kaliteli bir ürün.Ben kendim 2600 olanını kullanıyorum,maddi durumdan ötürü ama elinize aldığınızda dahi kalitesini hissedebiliyorsunuz. Günlerce boşta beklemesine rağmen hiçbir şekilde şarj kaybına uğramadı.Ayrıca şarj hızı da normal elektrikle şarj ediyormuşsunuz gibi,hiçbir fark yok.