Günde yüzlerce hatta binlerce domain regleniyor hepsi mi tutuyor. İş domainde bitmiyor mesela Muhammed arkadaşımız bu domaini regleseydi büyük ihtimal orta yollu bir site olacaktı. O yüzden olayı abartmanın anlamı yok bence.