Neyse üslubun için konuşmuyorum bile. Host satacam diye birşey yazdıysam da özür dilerim..
Ukalalık yapmanında sebebini anlayamadım.

1. Host satmıyacam için rahat olsun.
2. NS'ler vs'ler yönlendirilmiş durumda ve godaddy'den de ns ayarları yapılmış durumda.

Sorunu çözemediğim için yazdım. Host satmak için değil...