14 - 16 yaş arasında ailemle problem yaşamıştım. Şuanda kendi şehrimde üniversite okuyor ve ailemle birlikte yaşıyorum. İnan ailenle ilgili problemleri çözdüğünde o kadar güzel bir hayatın oluyor ki... İlk başlarda kendi şehrimde üni. seçtiğim zaman yanlış bir karar verdiğimi düşünsem de şuan ki hayatımdan oldukça memnunum. Benimde senin gibi hayallerim vardı hala daha var ama önceliğim üni. bitirmek. Sen önce aileninde dediği gibi bir üni oku bitir ondan sonra hayallerini gerçekleştirmek için önünde çok uzun yıllar olacak. Elektrik üretme, karavan olayı falan güzel hayaller ama bu ülkede bu şartlarda gerçekleştirelecek hayaller değil. Bende 40 yaşıma kadar biriktirebildiğim parayı biriktirip küçük bir kasabada ev alıp 60-70 model arası bir araçla tüm günümü geçirmek istiyorum. Ama dediğim gibi 40 yaşımdan sonra, önceliğin üniversite olsun bu devirde üniversite kazanmak oldukça kolay, arkadaşlarım beni eleştirmesin çalışan herkes 2 yıl olsa da 3 yıl olsa da üniversite kazanıyorlar, hayallerini unutma ama hayallerini gerçekleştirmek için biraz daha bu lanetlediğin sisteme katlan. Bu arada fit olmak istiyorum demişsin, spor yapmak falan istediğini belirtmişsin bu yolda ilerle, spor bu devirde çok önemli bir olay en azından kötü alışkanlıklara bulamazsın.