Ülkemiz de tek iş yapacak uzantı yeniler arasında .kim çünkü okunuşu yazılışını biliyoruz. Ve 3 harfli akılda kalır. Ekstra olarak .cab var ama (kab diye okusan başka oluyor,cab desen sonda ki b , p harfine kayıyor ) yani birisi ile konuşurken internet sitem emlak.kim gayet uygun.
Gerçi milletimizin şu şekiilde aratacağına eminim. Evladım neydi site ? emlak.kim - Tamam girdim
www.emlak.kim.com